Businessplan Makeover

Coaching: Versimpel je aanpak en hou je wel aan je businessplan

Verbeter je aanpak je zzp’er droom waar te maken met de 3 stappen van de businessplan makeover coaching: focus, flow en finetuning.

Ook als je de beste businessplan voor jouw bedrijf hebt, als jij je er niet aan kunt houden, is het moeilijk je droom waar te maken. Het is tijd je businessplan op jou en jouw omstandigheden af te stemmen.

  • Focus: je krijgt helderheid wat nu je prioriteiten zijn
  • Flow: voor je nummer 1 prioriteit bepalen wij een simpele aanpak om in de flow te komen.
  • Finetuning: we stemmen je businessplan af op wat er verder in je leven speelt. 
  • Feedback van een planningsexpert
  • Na afloop van de sessie kun je dezelfde vragen blijven stellen voor je eigen plannen en die van je klanten
  • Lekker vanuit thuis (zoom-call)
  • 2 coaching-sessies:
    • 60-90 min: focus & flow sessie
    • 30 min: finetuning 2 weken na de eerste sessie, beginnen op hetzelfde tijdstip (tenzij wij er een andere afspraak over maken)
  • Meer dan 90 minuten persoonlijke aandacht voor jou en je bedrijf.

Prijs: 99 Euro ex. BTW

Stappenplan:

  • Je boekt een Businessplan Makeover Coaching
  • Ik verdiep mij in jouw businessplan reflectie
  • In de Focus&Flow-sessie komen we tot een business-plan die past bij wat jij en je bedrijf nu nodig hebben (incl. heldere prioritering en een simpele aanpak om in de flow te komen voor je nummer 1 prioriteit)
  • Je gaat aan de slag
  • We sluiten af met de 30 min. Finetuning-sessie

Je kunt iedere sessie 1 keer verplaatsen, mits je dat 24 uur van te voren aangeeft.

Sneller van intuïtie naar structuur?

Wil je op een snelle manier je intuïtie vertalen naar een gericht en gestructureerd plan? Dat kan met het online FOCUS-tool. Schrijf je hieronder in om de link te ontvangen. Je zult dan ook om de twee weken berichten over productiviteit en timemanagement krijgen. Op die manier kun je in eigen tempo ervaren of we een goede match zijn. Als de berichten niet nuttig zijn voor jou kun je je altijd uitschrijven aan het eind van het bericht.